ο πολεμιος κλιση στα αρχαια

καρκινος παραθυρεοειδων αδενων

Το κανάλι της Κωνσταντινούπολης είναι ένα από τα πλέον φιλόδοξα της σειράς των σχεδίων που υλοποιήθηκαν υπό την ηγεσία Ερντογάν εδώ και δεκαπέντε χρόνια και άλλαξαν την χώρα με την κατασκευή πληθώρας αεροδρομίων, γεφυρών, τούνελ και οδικών αρτηριών.


ο πολεμιος κλιση στα αρχαια

glock wikipedia handgun

Στην περιοχή εμφανίζονται διαφημιστικές αφίσες για την πώληση οικοπέδων με θέα στο Κανάλι. Σε ένα βίντεο της προεκλογικής εκστρατείας του ο Ερντογάν παρουσιάζει το μεταμορφωμένο τοπίο γύρω από το Κανάλι με τις γέφυρες που διασταυρώνονται και πλήθος πολυτελών κτιρίων.


Οι Τούρκοι αξιωματούχοι δηλώνουν ότι το Κανάλι αποτελεί αναγκαιότητα για την αποσυμφόρηση των Στενών του Βοσπόρου.


Όμως, οι αντίπαλοι του σχεδίου καταγγέλλουν μία προαναγγελθείσα περιβαλλοντική καταστροφή που θα εξαφανίσει ένα από τα λίγα τοπία πρασίνου που έχουν μείνει στην ευρύτερη περιοχή της Κωνσταντινούπολης και θα διαταράξει ανεπανόρθωτα το οικοσύστημα.


Το κανάλι έχει γίνει διακύβευμα της προεκλογικής εκστρατείας, με τον σημερινό πρόεδρο να διαφημίζει το σχέδιο ως απόδειξη του οράματός του για μία Τουρκία με μία από τις πιο καινοτόμες και ανθηρές οικονομίες του κόσμου.


Οι τουρκικές αρχές δηλώνουν ότι το μήκους 45 χιλιομέτρων κανάλι θα συνδέει την Μαύρη Θάλασσα με την Θάλασσα του Μαρμαρά και θα μπορεί να εξυπηρετεί 160 πλοία ημερησίως.


«Θα είναι διεθνές σημείο αναφοράς», δήλωσε ο Ερντογάν.


Ο κύριος αντίπαλός του στην κούρσα για την προεδρία, ο Μουχαρέμ Ιντζέ, υποψήφιος του Λαϊκού Ρεπουμπλικανικού Κόμματος, έχει ξεκάθαρα δηλώσει ότι εάν εκλεγεί, θα εγκαταλείψει το σχέδιο.


«Δεν θα το κατασκευάσω. Δεν μπορώ να ξοδέψω δισεκατομμύρια δολάρια της χώρας για να κατασκευάσω ένα κανάλι», δήλωσε . «Να με συγχωρείτε, αλλά αποκλείεται».


Το Κανάλι της Κωνσταντινούπολης είναι το τελευταίο μίας σειράς φαραωνικών σχεδίων του Ερντογάν, μαζί με την τρίτη γέφυρα του Βοσπόρου, δύο υποθαλάσσια τούνελ που διασχίζουν τα Στενά και το τρίτο αεροδρόμιο της πόλης που θα ανοίξει τον Οκτώβριο.


Στόχος του είναι η οικονομική εκμετάλλευση της θέσης της Κωνσταντινούπολης ως κέντρου ναυσιπλοΐας και η μείωση του χρόνου αναμονής στα Στενά του Βοσπόρου για τα πλοία που παραμένουν αγκυροβολημένα ακόμη και επί μέρες ορισμένες φορές στις εισόδους των Στενών.


Σχόλια